Gyakran ismételt kérdések

Amennyiben a termék rendelkezésre áll, a lehető leghamarabb futárhoz kerül, így 3 munkanapon belül meg kell, hogy érkezzen. Ha mégsem, úgy az
ugyfelszolgalat(kukac)smartprotect.hu email címen lehet érdeklődni.

A kiszállítás egyelőre Magyarország területére történik.

Jelenleg két átvételi opció van. Házhozszállítás FoxPost-tal, illetve átvétel FoxPost automatából. További információk a https://smartprotect.hu/fizetes-es-szallitas/ oldalon találhatóak.

Jelenleg nincs személyes átvétel.

A smartprotect.hu webáruházban bankkártyával, illetve utánvéttel lehet fizetni. A bankkártya adatokhoz a webáruház semmilyen körülmények között nem fér hozzá. További információk a https://smartprotect.hu/fizetes-es-szallitas/ oldalon.

Vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal az ugyfelszolgalat(kukac) smartprotect.hu címen, minél hamarabb.

Kapcsolat felvétele a https://smartprotect.hu/kapcsolat/ formon keresztül, vagy az
ugyfelszolgalat(kukac) smartprotect.hu címre küldött email-lel, valamint facebook üzenet küldésével lehetséges.